Predstavitev rezultatov projekta Zgodnje poroke – kultura ali zloraba na posvetu Izzivi vključevanja romskih otrok v šolsko delo in njihov uspeh

Na Osnovni šoli Šentjernej je v četrtek, 21. 4.2016 potekal posvet Izzivi vključevanja romskih otrok v šolsko delo in njihov uspeh. Na posvetu so bili vabljeni deležniki, ki se v občini Šentjernej vključujejo v strokovno delo s predstavniki romske skupnosti. Ravnateljica in učitelji šole so predstavili dejavnosti, ki ji izvajajo na šoli za uspešnejše vključevanje romskih učencev v življenje in delo šole ter pozvala vse navzoče k razpravi  o možnosti izboljšav in iskanja skupnih boljših rešitev.

Tea Sulič, koordinatorica projekta Zgodnje poroke – kultura ali zloraba,  je navzočim predstavila rezultate raziskave, ki je bila izvedena v projektu in opozorila na tesno povezavo med stopnjo izobrazbe Romov, njihovimi bivalnimi razmerami ter zgodnjimi porokami. V družinah, ki živijo v izredno slabih bivalnih pogojih, v barakah z največ dvema, delno ločenima prostoroma in brez urejenih sanitarij, je število zapuščanja šolskih klopi, odločanja za  zgodnjo poroko in zgodnje materinstvo izredno velika. Predstavila je tudi program za strokovnjake Usposabljanje s področja mediacije v večkulturni skupnosti ter vsebine vzgojno-izobraževalnih delavnic za osnovnošolsko mladino. Šola je pokazala izredno zanimanje, da še pred koncem projekta, natančneje na začetku naslednjega šolskega leta, vključi njihove učitelje in otroke vsebine, ki bodo prispevale k boljšemu razumevanju medkulturnih razlik.

Skupni zaključek posveta bi lahko strnili z besedami: samo s skupnim sodelovanjem najširše mreže strokovnih služb in (pro)aktivnim vključevanjem predstavnikov romske skupnosti bomo dosegli večjo integracije Romov z večinskim prebivalstvom in boljše rezultate pri vključevanju romskih otrok v šolsko delo. 

Financerji

© 2024

 | RIC Novo mesto | Kazalo strani | Pogoji uporabe | Domov

produkcija: T-media