Učinkovita komunikacija v negi in oskrbi

Opis programa

Program je namenjen predvsem zaposlenim na področju zdravstva in socialnega varstva, lahko pa tudi drugim, ki delajo s strankami. Cilj programa je krepitev in razvijanje temeljnih kompetenc, predvsem uspešne in učinkovite komunikacije, sočutja, potrpežljivosti in tolerance do drugačnosti ter zmožnosti situacijskega odzivanja, sprejemanja sprememb in prilagoditve ter upravljanja s stresom. V programu bomo udeležence usposobili, da postanejo podporniki vsem, s katerimi delajo, jih znajo pravilno motivirati in spodbuditi, da postopno pričnejo prevzemati odgovornost za svoje življenje in počutje.

Program bomo izvajali v tečajni obliki praviloma dva do trikrat tedensko po dogovoru z udeleženci v popoldanskem ali dopoldanskem času.

Vsebina programa

  1. Učinkovita komunikacija (30 ur)
  2. Tako različni in tako enaki.
  3. Uspešna in učinkovita komunikacija.
  4. Podpornik – moje mesto v družbi.
  5. Spremembe – neizogiben element sodobne družbe.
  6. Upravljanje s stresom, svojo energijo in postavljanje mej.
  7. Osvežitev strokovnih znanj s področja dejavnosti udeležencev (npr. pridobivanje in obnavljanje poklicnih kompetenc s področja zdravstvene nege; komunikacija s strankami, komunikacija s težavnimi strankami, ipd.)

Vsebino 10 ur programa lahko prilagodimo vašim potrebam.

Trajanje programa

Trajanje programa: 50 ur
Program bomo izvajali v prostorih RIC-a Novo mesto oz. po dogovoru na lokaciji delodajalca.

Ciljna skupina udeležencev

Zaposleni v socialno varstvenih zavodih z nižjo stopnjo izobrazbe (manj kot štiri letna srednja šola) in manj usposobljeni, s poudarkom na ženskah starejših od 45 let, in drugi zaposleni.

Prijava in informacije

RIC Novo mesto, Topliška cesta 2, 8000 Novo mesto, t: 07/ 393 45 50, e: ric@ric-nm.si

Tina Strnad, t: 07 393 45 52, 031 701 191, e: tina.strnad@ric-nm.si

Brigita Herženjak, t: 07 393 45 56, 031 746 001, e: brigita.herzenjak@ric-nm.si

Dokumenti

Financerji