Učinkovita komunikacija v negi in oskrbi
Opis programa
Program je namenjen predvsem zaposlenim na področju zdravstva in socialnega varstva, lahko pa tudi drugim, ki delajo s strankami. Cilj programa je krepitev in razvijanje temeljnih kompetenc, predvsem uspešne in učinkovite komunikacije, sočutja, potrpežljivosti in tolerance do drugačnosti ter zmožnosti situacijskega odzivanja, sprejemanja sprememb in prilagoditve ter upravljanja s stresom. V programu bomo udeležence usposobili, da postanejo podporniki vsem, s katerimi delajo, jih znajo pravilno motivirati in spodbuditi, da postopno pričnejo prevzemati odgovornost za svoje življenje in počutje.
Program se izvaja v tečajni obliki praviloma dva do trikrat tedensko po dogovoru z udeleženci v popoldanskem ali dopoldanskem času.
Vsebina programa
- Učinkovita komunikacija (30 ur)
- Tako različni in tako enaki.
- Uspešna in učinkovita komunikacija.
- Podpornik – moje mesto v družbi.
- Spremembe – neizogiben element sodobne družbe.
- Upravljanje s stresom, svojo energijo in postavljanje mej.
- Osvežitev strokovnih znanj s področja dejavnosti udeležencev (npr. pridobivanje in obnavljanje poklicnih kompetenc s področja zdravstvene nege; komunikacija s strankami, komunikacija s težavnimi strankami, ipd.)
Vsebino 10 ur programa lahko prilagodimo vašim potrebam.
Trajanje programa
Trajanje programa: 50 ur
Program se izvaja v prostorih RIC-a Novo mesto oz. po dogovoru na lokaciji delodajalca.
Ciljna skupina udeležencev
Zaposleni v socialno varstvenih zavodih z nižjo stopnjo izobrazbe (manj kot štiri letna srednja šola) in manj usposobljeni, s poudarkom na ženskah starejših od 45 let, in drugi zaposleni.
Programi so sofinancirani v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Dokumenti
Letak_Učinkovita komunikacija v negi in oskrbi
Financerji