Zaživimo v novi državi
Opis programa
Za učinkovito vključitev priseljencev v novo državo je ključna njihova ekonomska vključitev, izobraževanje pa je predpogoj za vse ostale vrste uspešnega vključevanja priseljencev v življenje v novi državi (sociokulturno, psihološko, politično vključevanje). Program priseljencem daje spodbudo in motivacijo za izobraževanje. Poleg nadgradnje znanja slovenskega jezika priseljenci krepijo tudi funkcionalno pismenost. Program udeležence spodbuja k večji sposobnosti prepoznavanja tistih kompetenc, ki jih nujno potrebujejo na sedanjem delovnem mestu ali za pridobitev zaposlitve ter tudi k pridobivanju računalniške pismenosti, ki je nuja za uspešno delovanje v sodobni družbi. Udeleženci pridobijo oz. razširijo predvsem jezikovne kompetence (sporazumevanje v slovenskem jeziku), socialne kompetence (komunikacija, poznavanje različnih institucij) ter digitalno pismenost (računalniške veščine).
Programse izvaja v tečajni obliki praviloma dva do trikrat tedensko po dogovoru z udeleženci v popoldanskem ali dopoldanskem času.
Vsebina programa
- Spoznajmo program.
- Osvežimo znanje slovenskega jezika.
- Znanja za večjo funkcionalno pismenost.
- Spoznavanje nove dežele in kraja, kjer živim.
- Načrtovanje kariere.
- Poklic, delo, iskanje zaposlitve.
- Moja znanja in izkušnje.
Vsebino 10 ur programa lahko prilagodimo vašim potrebam.
Trajanje programa
Trajanje programa: 50 ur
Program se izvaja v prostorih RIC-a Novo mesto oz. po dogovoru na lokaciji delodajalca.
Ciljna skupina udeležencev
Zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe (manj kot štiri letna srednja šola) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let, in drugi zaposleni.
Pogoj: osnovno znanje slovenskega jezika, osnovna pismenost v latinici.
Programi so sofinancirani v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Dokumenti
Financerji