BZZ v Vrtcu Cepetavček v OŠ Mirna Peč

26. 1. 2011 smo v Vrtcu Cepetavček v OŠ Mirna Peč začeli s prvo izvedbo programa BZZ.
V program se je vključilo 14 staršev z otroki. Srečevali so se vsako sredo ob 17. uri. Delavnice so potekale najmanj dve šolski uri.

Vas zanima kaj se na srečanjih dogaja? Najprej smo se dobro spoznali: kako nam je ime, kaj radi delamo, kaj radi beremo oziroma poslušamo ali gledamo, kje živimo, kaj se radi igramo …

Mentorici, starši in otroci:

  • se pogovarjajo, berejo
  • izdelali so vsak svojo knjigo (kar je bilo zapleteno, saj so dobili sličice, ki so jih morali vključiti v vsebino in ilustracije svoje knjige)
  • »obiskali« so barvno senčno gledališče
  • spoznali so šolsko knjižnico OŠ Mirna Peč, nekaj minut namenili poučnim knjigam in naredili vulkan in deželo dinozavrov
  • igrali so se ŽIVALSKI VRT: iz kartonskih škatel so naredili kletke in vanje zaprli svojo plišasto žival, v enciklopedijah so poiskali zapis o živali, izdelali slikopis, postali so oskrbniki živali, poskrbeli so za njihovo prehrano
  • izdelali so tablice s svojim imenom, iskali so najdaljše in najkrajše ime, prve glasove naših imen
  • reševali uganke, kviz, začeli so z ustvarjanjem ABECEDNE KNJIGE, ki bo počasi nastajala doma
  • iz kartončkov in prodajnih katalogov so izdelali vsak svojo didaktično igro IŠČEMO PARE – iščemo pare sličic, ki se začnejo na isti glas
  • skupaj so si ogledali risanko FRANČKOVA KOLESARSKA ČELADA in nato z izdelovanjem slikopisa preverili, kako pozorno so jo spremljali
  • v dveh skupinah so izdelovali prstne lutke, pripravili lutkovno predstavo in nanjo povabili prijatelje


Starši so spoznali:

  • pomen družinske pismenosti v predšolskem obdobju
  • kako pravilno beremo z otrokom
  • nekaj kakovostnih slikanic za otroke
  • televizijo kot dejavnik socializacije otrok, učenje s televizijo, dobili so nekaj napotkov, kako naj otroci gledajo televizijo
  • kako lahko gledališče v družini pomaga navduševati nad knjigami
  • didaktične igre za spodbujanje družinske pismenosti, didaktične igre, s katerimi urimo otrokovo pozornost, spomin ter količinske predstave in različne računske spretnosti
  • PREDVSEM pa: kako kakovostno preživeti čas z otrokom


Srečanja so zaključili v sredo, 30. 3. 2011 ob 17.00. V prvem delu srečanja so pripravili vse kar je potrebno (od vabil do pogrinjkov), da bodo tudi doma v bodoče v podobne priprave bolj vključili otroke, ki bodo ob tem pridobivali nova znanja in veščine. 

© 2024

 | RIC Novo mesto | Kazalo strani | Pogoji uporabe | Domov

produkcija: T-media