Z UČINKOVITIM DIALOGOM IN IGRIFIKACIJO K VIŠJI FINANČNI PISMENOSTI

Parado učenja smo v RIC Novo mesto popestrili z živahnim in navdihujočim strokovnim dogodkom. Poimenovali smo ga Preko učinkovitega dialoga in igrifikacije do višje finančne pismenosti ter združili izobraževalce, dijake in druge zainteresirane posameznike. Raziskovali in izkusili smo inovativne pristope k izboljšanju finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti.

Uporaba igrifikacije in dialoških srečanj

Projekt GAMI.FI.RE (Fostering Financial Literacy and Career Readiness through Gamification in Vocational Education) se osredotoča na izboljšanje finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti mladih in odraslih preko igrifikacije. Njegov cilj je omogočiti mladim in ranljivim skupinam pridobivanje praktičnega finančnega znanja na zabaven in interaktiven način. To bo prispevalo k njihovi boljši poklicni pripravljenosti in splošni zaposljivosti.


Projekt 
Dive In Dialogue (Diversity and Inclusion through Dialogic Gatherings) pa se osredotoča na vključevanje in raznolikost s pomočjo dialoških srečanj. Metodologija temelji na enakopravnem dialogu, torej udeleženci delijo svoje misli, izkušnje in mnenja o določenem besedilu ali temi. To spodbuja njihovo kritično mišljenje in razumevanje kulturne dediščine.

Praktična predstavitev metodologije dialoških srečanj

Dogodek smo zasnovali interaktivno. Metodo dialoških srečanj smo uporabili v praksi. Udeleženci so razpravljali o pomenu finančne pismenosti za poklic in življenje ter brali odlomek iz knjige Bogati očka, revni očka (Robert T. Kiyosaki). Izpostavili so zanimive vidike, kar je spodbudilo poglobljeno razpravo in interaktivno učenje.

Heckaton: Učenje je življenje – naj krepi in radosti!

Najbolj zabaven del dogodka je bil hekaton. Udeleženci so na delavnici aktivno ustvarjali nove ideje za učenje finančne pismenosti z igrifikacijo. Dijaki so prispevali številne ustvarjalne predloge in risbice za razvoj igre, ki bo spodbujala finančno pismenost. Na podlagi obstoječih dobrih praks so odkrivali načine za realizacijo predlogov v njihovih šolah in učnih okoljih. Za predstavitev so uporabili metodo dialoških srečanj.


Zaključek

Dogodek je uspešno združil različne deležnike in spodbudil razpravo o inovativnih pristopih k izobraževanju. Udeleženci so odšli z novimi znanji, idejami in veliko motivacije za nadaljnje delo na področju finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti. Skupaj smo pokazali, kako lahko s pomočjo igrifikacije in učinkovitega dialoga izboljšamo ključne kompetence in pripravljenost na življenje.

© 2025

 | RIC Novo mesto | Kazalo strani | Pogoji uporabe | Domov

produkcija: T-media