Digitalna znanja za prehod v informacijsko družbo
Opis programa
Udeleženci programa bodo razvijali digitalno pismenost za varno in kritično uporabo informacijsko -komunikacijskih tehnologij pri sporazumevanju, delu in v prostem času. Računalnik bodo uporabljali kot orodje za iskanje, shranjevanje, predstavitev in izmenjavo informacij. Razumeli bodo naravo, vlogo in priložnosti IKT tehnologije v vsakdanjem življenju in na delu. Znali bodo uporabljati e-pošto za sporazumevanje z drugimi ter uporabljati e-storitve javne uprave. Z udeležbo v programu bodo okrepili zaupanje do novih tehnologij. Digitalno pismeni zaposleni so bolj samostojni in tudi bolj vključeni v družbeno dogajanje.
Program se izvaja v tečajni obliki praviloma dva do trikrat tedensko po dogovoru z udeleženci v popoldanskem ali dopoldanskem času.
Vsebina programa
- Internet – okno v svet.
- E-pošta.
- E-storitve.
- E-uprava.
- E-davki.
- E-prostor.
- Urejanje besedil (programi za urejanje besedil).
- Urejanje tabel (programi za urejanje tabel).
- Socialna omrežja in internetna telefonija (Skype).
- Digitalna fotografija.
Vsebino 10 ur programa lahko prilagodimo vašim potrebam.
Trajanje programa
Trajanje programa: 50 ur
Program se izvajav prostorih RIC-a Novo mesto oz. po dogovoru na lokaciji delodajalca.
Ciljna skupina udeležencev
Zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe (manj kot štiri letna srednja šola) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let, in drugi zaposleni .
Programi so sofinancirani v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Dokumenti
Letak_Digitalna znanja za prehod v informacijsko družbo
Financerji