Z Word-om v svet
Opis programa
Cilj programa je dvig digitalne pismenosti posameznika, ki je ena izmed ključnih vseživljenjskih kompetenc v sodobnem času - brez nje je osiromašen v vsakodnevnem življenju, manj možnosti pa ima tudi v svojem poklicnem razvoju. Z omogočanjem digitalnega opismenjevanja zagotavljamo enake možnosti za aktivno vključevanje v družbo, osebnostni razvoj za dvig kvalitete življenja in delo. Udeleženci bodo nadgradili svoje digitalne kompetence. Naučili se bodo ustvariti preproste elektronske vsebine, narediti enostavne spremembe v gradivih, ki so jih oblikovali drugi, poslati in sprejeti elektronsko sporočilo, poslati sporočilo s prilogami. Uporaba pestrega nabora e-vsebin in e-storitev v današnjem času prinaša številne ugodnosti, kot so hitrejše iskanje informacij, hiter dostop do vsebin in izvajanje storitev na daljavo ob kateremkoli času.
Program se izvaja v tečajni obliki praviloma dva do trikrat tedensko po dogovoru z udeleženci v popoldanskem ali dopoldanskem času.
Vsebina programa
- Osnove računalništva in Windows.
- Uporabni Windows programi.
- Delo z Raziskovalcem.
- Izdelava dokumenta.
- Oblikovanje besedila.
- Oblikovanje dokumenta.
- Tabele.
- Slike, simboli, oblački in podobno.
- Osnove interneta.
- Brskanje in iskanje informacij po internetu.
- Elektronska pošta.
Vsebino 10 ur programa lahko prilagodimo vašim potrebam.
Trajanje programa
Trajanje programa: 50 ur
Program se izvaja v prostorih RIC-a Novo mesto oz. po dogovoru na lokaciji delodajalca.
Ciljna skupina udeležencev
Zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe (manj kot štiri letna srednja šola) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let, in drugi zaposleni.
Programi so sofinancirani v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Dokumenti
Financerji